Usher - Confessions, Pt. II


374148 ratings | 115821203 views


Usher - Confessions, Pt. II

Usher's official music video for 'Confessions Part II'. Click to listen to Usher on Spotify: =. As featured on Confessions. Click to buy the track or album via iTunes: . Google Play: . Amazon: . More from Usher I Don't Mind: Good Kisser: Burn: Follow Usher Website: Facebook: Twitter: Instagram: Subscribe to Usher on YouTube: . More great Classic RNB videos here: . --------- Lyrics: These are my confessions Just when I thought I said all I could say My chick on the side said she got one on the way These are my confessions Man I'm thrown and I dont know what to do I guess I gotta give part 2 of my confessions If I'm gonna tell it then I gotta tell it all Damn near cried when I got that phone call I'm so throwed and I don't know what to do But to give you part 2 of my confessions Now this gon' be the hardest thing I think I ever had to do Got me talkin' to myself askin' how I'm gon' tell you 'bout that chick on part 1 I told ya'll I was creepin' with, creepin' with Said she's 3 months pregnant and she's keepin' it The first thing that came to mind was you Second thing was how do I know if it's mine and is it true Third thing was me wishin' that I never did what I did How I ain't ready for no kid and bye bye to our relationship

Comments to the video: Usher - Confessions, Pt. II

Aioli De Rock 3 hours ago
Only now I get how completely insincere this song and video feels. No real emotion whatsoever. When the Song came out, i had a crush on Usher and didn't notice
Moises Barreras 3 hours ago
Who still here in 2018 ?????
Home Care 7 hours ago
Bad not love in frist place
Home Care 7 hours ago
Bad love
Neh-Bih Sangbong 17 hours ago
I'm back in the summer of 2004. My 11 year old self playing this 1 video on 106 & Park drooling over this man.
Casey Wells 1 day ago
I am
XeroFailGames 1 day ago
Dumbass.always have ur man in the cut ready to.neutralize ur problems.
coralyn young 1 day ago
When the doctor calls and and tells you u have stds 0:15
Regine Postadan 2 days ago
I'll do everyone a favor, who's watching from 2019?
Prakash Chandra Mishra 2 days ago
2019.? any one
Gracie 2 days ago
Man I forgot about the mirror breaking I had my headphones at full blast. 😂
lolopop12345 2 days ago
Who watchin in 2019? Im a time traveler
Harriet A. Welch 2 days ago
Miami HEAT
Magnus Saaiman 2 days ago
Whose listening 2019/03/27, smile
BOB BOB Fish 3 days ago
2018 and still rockin
Dynee Lit 3 days ago
Love this song/fav song❤️🤞
Brian Bruno 3 days ago
I love my old r&b hits. Alot of old old memories. But I'll never regret them
Tay2Fly 3 days ago
2018?
Stefanie Rocha 3 days ago
LISTEN IN 2018
iiIvanxX 3 days ago
Jeez. 8 years ago. Comments from 3 hours ago. This is phenomenal
david lexton 4 days ago
18 October 2018 Whos here
Jet Thao 4 days ago
During the intro the doctor told Usher about his herpes being positive
Queen J 4 days ago
yea you man enough to tell it should have been man enough to wrap it up or just not mess around period bye felicia
iiIvanxX 4 days ago
Starts at 1:25 , your welcome you owe me a like
Lamarr Scarbrough 4 days ago
Classic iconic hit. I love this.
New Wishes 3 4 days ago
Omg the part with GotDamnZo was extremely funny when that first part came on
Janie Mcgee 5 days ago
When that beat drops..
Altamiro santos 5 days ago
tempo bom do verdadeiro R&B!
Daaniyaal Dawood 5 days ago
Is this song true 🤔
eve san 5 days ago
Damn Usher. I had the biggest crush on you in middle school. I'm now 34.
Brown Mamba 6 days ago
This guy taking his clothes off like he D'Angelo😁😁
michael irving 6 days ago
Look up carlis Nelson bood up video
Tracy Lusardi 6 days ago
Omg omg 🤩🤩🤩 this was the best part of the album 💜😍💜😍💜😍💜😍💜😍💜
Lavonne Francisco 6 days ago
Still plays hard 😘💣
Angela McDonald 6 days ago
Never get tired of Usher
Saucy Soups 7 days ago
Usher is a legend 💯💪🏽
Carolina Inirio 7 days ago
Who is watching 2018 :::
Brandon White 7 days ago
love this song :)
John Cristian Matheus 7 days ago
Essa música é show de bola!
Marques Smith 8 days ago
Was Playing this back in high school 2005. And we thought we had problems, look at the kids in 2018
sarah a 8 days ago
We want this usher 😭
Abdiel Zeno 8 days ago
when that beat drops its over 😬👌🏽💯
Benoit Ngah 8 days ago
Oct 2018
Driana Valladares 9 days ago
Love him lot
Rehan Khan 9 days ago
2018
Jacqueline Donoghue 9 days ago
Usher songs are ruthless x
kmaile ferguson 9 days ago
Smh
Jasmyne Long 9 days ago
News reporter: That means that Donald J Trump is our president Me 0:15 - 0:33
Kathi Wolff 9 days ago
somehow only listening to my 2000s playlist lately
Joel Matsikenyiri 64 9 days ago
3:17 to 3:20 is my fav part
Janie Green 9 days ago
2018
Daniel Nolasco 9 days ago
Who is watching after his comeback concert
Emily Plemons 10 days ago
I miss Usher I need another album like Confessions
Tory Tracey 10 days ago
Ok
dejoria ingram 10 days ago
Damn. How would u Fellas Feel if Us Ladies Told Y’all Some Like This ? Better Think Before u React.
Brunnes 10 days ago
i wanna marry usher
Mae Allen 10 days ago
Allenmaefleater@yahoo.co
Sade Wright 10 days ago
2018🔥🔥🔥
cold world843 11 days ago
He drowning in them waves 🌊 tho no homo lmfao 😂
tafadzwa nyangoni 11 days ago
When people were Bragging with headsets lol 😂 love you Usher ❤️
Sam Xx 11 days ago
this song gives me so many feelings
Cristiane Marques Da Silva Cristiane Marques 11 days ago
😍😍😍😍😍😍😍😍
Ty Minter 11 days ago
2019 anyone?
David Smith 12 days ago
Who was he talking to otp 🤔
Rhonald Big Monster 12 days ago
y seguiré escuchando esta cancin mientras tenga uso de memoria
Erica Diamond 12 days ago
1000000 %%%%%%
Ayla Akari 12 days ago
October 2018!
Wandile Mthiyane 12 days ago
Is anyone watching this in 2019?
link30222 12 days ago
I must ask thee whomst is watching this in 1492
London Taylor 12 days ago
I can't watch this without thinking he was doing dirt and contracting the herpes lol.
Trinity Dillard 12 days ago
Whenever I see this I think about the gotdamzoe edit
ofMandM1994 12 days ago
Just to think JD wrote all of these songs!
Chelsea Palmer 13 days ago
October 2018! 💁🏻‍♀️
fundisiwe yengwa 13 days ago
am i the only one who obsesses about the piano in the beginning?
William Silva 13 days ago
2018
Louise Abdull 13 days ago
confession ghosts writers pay 💰 in name of jesus christ rise in victory venomous in music industry same for michael jackson and 2 pac greedy for money 💰 not happiness kings will rise am cleopatra 🇬🇧🇺🇸🐍🐍🤴👁🔮🚀👸
kaden isaac 13 days ago
Good old days
Justin Holt 13 days ago
Betcha he learned to use a rubber after this song.
Hailey Sajn 14 days ago
Who is listening to this October 8th or after of 2018
Hailey Sajn 14 days ago
Never realized what this meant when it first came out it was just some good music
Aysia Golden 14 days ago
“she said she’s three months pregnant and she’s keeping it,” iconic
Shaminka Cargile 14 days ago
Oct 2018
Strega 0 14 days ago
florence welch brought me back here
MARSHY BOI78 14 days ago
All of his songs are from 6-8 years ago
Ty Lito 14 days ago
Based on jermaine dupri
Tanea Agbara 14 days ago
i cant listen to this without thinking of the will singe and alex aieno version
Brenda 15 days ago
Lo mato
raphaella nascimento 15 days ago
Usher
Gilberto Mollah 15 days ago
Octubre 2018 💓🇵🇦
ItsJasmineLauryn 15 days ago
& then he stayed with his side chick and went on to have more kids with her 😂🤷🏽‍♀️
Winfred Machira 16 days ago
WE WERE ON A BREAK
Slices of SIB 16 days ago
This a note for the year 3000! Music is the key to the future! love music! love life!
franckykoro 16 days ago
my best singer since iam young
Júlia Amaral 16 days ago
Amo. ❤
nera donna 16 days ago
.they ushered in a new era of music where its more about making money and sending spirits thru music.dats y shit doesnt feel the same like it used to.
tetê gomez 17 days ago
luasmin
Lizzy Grant 13 days ago
Melhor parte do vídeo KKKKKKKKKKKK
Hilaria Claude 17 days ago
so im finna forward this to my brother so he knows how to tell his wife hes a dog.
Sedric Davis 17 days ago
Sedric Davis. Gm
Tshephang Nong 17 days ago
Goooooooooooooooooooodddddd Big
Jbird Beverly 17 days ago
Lol i thaught this was part one lol im crazy🤗🤔😂😂😂😂i had to confesses that. That marrior that had broke wen i first herd this i thaught my momma broke her marroir becuse i didnt see the vid den i replayed it so i can see the vid i was feeling slow🤔🤔🤔😞😶🤐💙🤗