5 MINUTES OF BTS’ SILLINESS


61978 ratings | 1442238 views


5 MINUTES OF BTS’ SILLINESS

5 MINUTES OF BTS’ SILLINESS Thank you all for 400K! ❤️❤️ (reupload) This video is NOT meant to offend BTS or anyone else. I just made this compilation video for fun, so enjoy😊 Like and share if you would like for this series to continue! Go subscribe to my friend's new channel! Falvoured Farouk: His channel was deleted because of NAVER. Please support his work. Thank you cr; Knowing Brothers: 아는 형님 94회 예고편 Tags: BTS’ STUPIDITY BTS MOMENTS Give this video a THUMBS UP and SHARE for more! © jtbc, LOEN, KBS LIKE if you enjoyed SUBSCRIBE for future BTS MOMENT/BEING EXTRA videos! COMMENT what kind of video you want to see in the future! Twitter - NEW Facebook Page -

Comments to the video: 5 MINUTES OF BTS’ SILLINESS

BTS BEING BTS 3 months ago
[BTS (방탄소년단)/정국] - Jungkook Annoying & Bullying His Hyungs:
Jazmin Donos 3 months ago
Jazmin hola 😄😄😄😄☺☺ 😘😘😘😘 🤓🤓🤓 👼👼👼👼 👣👣👣👣👣
Tae Unnie 4 months ago
Are you a german?
taetae_ toffee 5 months ago
BTS BEING BTS I'm sucha huge fan of you. The best ARMY ever ❤❤
BAM Vlogs 2 days ago
Hello my fellow ARMY please watch and subscribe to my channel i know we ARMY support each other
Saffa Amanda 28 days ago
suga the best savage moment
Shradha Harit 29 days ago
3:18 😍😍😍😍
Kitty 29 days ago
Who's the fanboy calling loll
Tae Tae 30 days ago
I think we will need more than 5 minuets
Jeon Jungkook 1 month ago
Oh a German ARMY haha😂
Glaring Grande 1 month ago
5:15 i see heechul!!! super junior and bts I'm deadddd
John Cassian 1 month ago
I just subscribed :P
Sabrinaa Johari 1 month ago
4:58 i can relate
ᎷᎬᏩᎪN ᎬᎷᎷᎪ ᏞᏆᎷ 1 month ago
1:17 Suga be like: 😐 hi. hi. hi again. ya ya I love you guys.
VKook _bts 1 month ago
3:34 I won't stop laughing until tomorrow
ZtheZap 25 1 month ago
lol auf deutsch HAHHAHA
Luz Garcia 1 month ago
0:38 Me llaman RoMeo.. :v
Louis T. #7 for ever fan 1 month ago
2:41 jk with baby sound effect= perfectly cute
Cherry Smile 1 month ago
3:40 where can I find the full episode?
Yesi Hernandez 1 month ago
Hi everyone! Voting for the BBMAs starts May 14th. Remember to tweet using the following to vote for BTS! ‪ iVoteBTSBBMAs ‬ ‪ BTSBBMA‬ ‪ iBTSBBMAs‬
MY BIAS IS YOONGI INFIRESMAN 1 month ago
1:13 what did that guy say??
mavis ikpirhirin 1 month ago
God why do I wanna learn Korea more than my language 🤔
Archiara 1 month ago
0:20 wth jungkook😂 what was he ate in the morning:'))
V kook 1 month ago
Ich würde es nicht als dummheit bezeichnen.._.
FoxMynx Bts 1 month ago
STUPIDITY JAJAJAJAHAHSHAHSHAHSHSHSH
Nurin Afiqah 1 month ago
Doctor : You have 5 mins left to live. Me : *Clicked on this video*
rosey fish 1 month ago
suga with blue hair and a red shirt he looks like an upside down popsicle is all I think of
rosey fish 1 month ago
*shoves tortilla in mouths starts laughing then chokes*
Chanyce Cheng 1 month ago
Jungkook got jyp. There are 2 possible situations. 1. He accept jyp n be in got7 and get close to twice. Meaning more chances of tzukook. (Im so sorry to those non tzukook shipers. Just ignore me.) But no bts 2. He accept bighit. Bts for life!!!!! Kookie made a good choice.
Joy Manish Bilung 1 month ago
😸😸😸😸❤️
Kiki kun 1 month ago
What did they shout at 1:20 ? 🤔😂
Jia Marie 1 month ago
What is 3:04 from? Anything?
Prince _ 1 month ago
I just love how some random army just aggressively yelled 😂😂
Zanaorita JK 1 month ago
Los subtítulos en español no funcionan como deberían >:v
A Cuddy Toy 1 month ago
1:01 nobody says Namjoon so I make it KIM NAAAMMJOOOOOOONNN !! c:
animeluver_ 1 month ago
2:35 and then they all take out the same picture lmao X'DD
nami biased 1 month ago
lol i got a bts vlive ad before the video started
BAMBAMSMINIEKOOKIE 1 month ago
Lool deutsch yeii🌚💓
Kim Yeonhi 1 month ago
JIMIN-AH!!!
ivonne lozano 1 month ago
a Jungkook se le abrieron los ojos cuando Jin dice no hay mucha apariencia en el grupo que el es único ajajajaja
Queen J 1 month ago
1.27 what show???
Eleonora Evans 1 month ago
Why did i read the title as serendipity
Vkook Is Life 1 month ago
What show was this? I badly want to know😭.Please tell me! 😢 @ 1:29
Toshita Sharma 1 month ago
It's not stupidity it's cutidity (tats not even a word) 😂😂
yourstruly autumn 1 month ago
Love them
Stacy LIN 1 month ago
每看必笑哭。實在太可愛了這群孩子❤️
Артур А. 1 month ago
1-22 this paper is too cute😍
Radzzy Park 1 month ago
hahahahahaha this makes me happy
ch0vuu 1 month ago
Wenn du nach deutschen Kommentaren suchst und keine findest xDD
Enola Hermier 1 month ago
1:35 What is the music behind ?
maryam siddiqui 1 month ago
THE INTERVIEW TIME WHEN ALL OF THEM CAME UP ON THE CHAIR AND THE REST OF THE MEMBERS WERE GIVING LOOSE COMENTS WAS JUST SO YEES AND FUNNY
black pink 1 month ago
0:47 JIN
Mary Dragonee 1 month ago
jin learning/trying to speak english is fantastic
Kelly Joseph 1 month ago
Why is the title in German, but there are no German subtitles?
BTS NIGHTCORE AND MORE Afsari 1 month ago
Only just 5 minutes? Lmao
It's Adina 1 month ago
Omg Jungkook WTH is wrong with u in 0:20 ur soooo fast my lil bunny!
It's Adina 1 month ago
Omg they are so stupid.like me 😂😅 love them
YoonNie Shipper 1 month ago
feel's like an hour to me
Danielle Hardy 1 month ago
Suga reacts to his audition tape like Dan Howell reacts to Hello Internet lol
Jodie H 1 month ago
May someone please tell me where 1:37 is from
cheonjae yeoja 1 month ago
3:39 it's true though jin was handsome from the beginning. Others got handsome through prep
cheonjae yeoja 1 month ago
0:29 jimin & jin dying. Cute Maknae😍
VINITA CHOITHRAMANI 2 months ago
Jimin looks so hot in sunglasses 😍😍 Edit :why do they wear those masks in public ??
You very no fun 2 months ago
that's why i love them
Lily Parker 2 months ago
My source of happiness, strong power, thank you
Jeon Lynn 2 months ago
THIS SHOULD BE 5 YEARS LONG
Liná Silver 2 months ago
Hwarang is so funny 😂😂😂
Gavriella Rutigliano 2 months ago
that clip where they're just constantly roasting each other.ive seen that SO MANY times and i still have no idea what it was and where i can watch the full thing somebody pls help me
Agnes Farahani 2 months ago
Lol ich wusste nicht dass du deutsch sprichst
Beatriz Bangtan 2 months ago
vc é brasileira?
jackie 2 months ago
The lejindary street casting
Zahida Perveen 2 months ago
Every one crazy LOL BTS we love you 😅😂😂❤❤to your fans A.R.M.Y
Hinata Hyuga 2 months ago
5:30 can you tell me where can i see this episode?? Thank you
JunTing Teo 2 months ago
whats the song that jungkook is singing at 3:15 ?
Parth 2 months ago
i swear i keep hearing that same yelling fanboy in every of these videos
Coisa de Loka 2 months ago
a parte do Tae é algo tipo: em 2010 fiz um teste pra entrar em uma escola de artes com meu saxsofone, falando o quanto eu estudei. eu não passei no teste. TAEHYUNG ME REPRESENTANDO😂😂
bubble tae 2 months ago
Taehyungs deep ass voice
Alyzza Mara Baylon 2 months ago
i think the title should be BTS CUTENESS
Jake Riley 2 months ago
3:28 JYP WHY?!
alondra cries 2 months ago
5:15 can someone link the video to this?
Mitul Khan 2 months ago
Suga's hair makes him more cute
Syintia MDewi 2 months ago
A whole mood 😂
k-poper kawaii 2 months ago
Obg pelo vídeo
Xylene Anne Mateo 2 months ago
Suga looks like Lee Hongki of FTIsland 😍
agust d 2 months ago
0:26 The way yoongi smiled after jungkook's shriek l can't- 😂😂😂
in_the_beginning CC 2 months ago
AHAHHA OMG 1:29 THO WHERE TO WATCH??
teamdamien Myers 2 months ago
I put a sticker on my carrier
Victoria Prieto 2 months ago
2:41, JUNGKOOK KILLS ME
XxgachastudiopurplexX Gacha 2 months ago
I tought jk was just kidding but its was jungkook now ik 😂😂😂😅😅😂😂😂😅😅🧐🧐
Jenny BTS ARMY 2 months ago
at 5:29 is the song mimimimi? it sounds like it
Erric Lencioco 2 months ago
V's reaction😂😂 3:44
Jerllie Crisha Gonzales 2 months ago
Hahaha😂this video has very funny😁
Amel IDK 2 months ago
OMG I want to eat jimins hair it looks like noodles yum
Julie Xiang 2 months ago
Haha jin is like the only one without a mask on. What worldwide handsome he is
in ko ko bop Baekhyun’s hair 2 months ago
im multifandom, Im currently stanning exo, nct, got7,stray kids, shine etc in boy groups.bts was the group that introduced me to kpop. they were the first men that i had fallen in love with. coz I'm multifandom trash, i started paying less and less attention to bts. i thought that i was losing interest in bits. to freshen up, i watched this vid of my boys being adorable dorks and that was the reason i fell in love with them in the first place. THIS IS WHY I STAN.
Jeeva Jeeva 2 months ago
2:32 it's my favorite moment😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
공원미아 2 months ago
Kyutie jungkookie.
Lucy V 2 months ago
Jaja Suga in minute 2:21 XD
BTS Taehyung's wifeu 2 months ago
Hallo bist du deutsche
Sahithi’s Corner 2 months ago
Their hair looks like cotton candy
Laura Lopez 2 months ago
Where was it 2:25?
bts v 2 months ago
5:31 wheres this from?
tear 2 months ago
I LOVE HOW THE KINGS DISSES THEIRSELVES IM NOT OK