Truffle butter - Phoenix "lil miini" - #lilBEAST @drake @nickiminaj @LilTunechi


15638 ratings | 2203777 views


Truffle butter - Phoenix "lil miini" - #lilBEAST @drake @nickiminaj @LilTunechi

Sign Up NOW at *EXCLUSIVE NEWS* WilldaBeast Adams is pleased to announce The BEAST Network - a brand new streaming and video on demand service for the professional dance community. Watch video - beastnetwork immabeast After class basically this stunning kid did what she does all the time. Let go and feel the music ! :) Follow her at @Phoenix_lilmini Buy Official immaBEAST Gear at: Tickets Available NOW for BuildaBEAST 2016 Follow us On Instagram! Copyright immaBEAST 2016 immabeast immabeastdancers

Comments to the video: Truffle butter - Phoenix "lil miini" - #lilBEAST @drake @nickiminaj @LilTunechi

Gourav Kumar 9 days ago
wow👌👌👌👌👌👌
Enrique Torreblanca 26 days ago
Bless this baby girl!!!
HatersGonnaHate Katyzinha 2 months ago
I like so much this shoes pls i need her name
Judy Xie 4 months ago
She should compete in shows again
B Genesis Thomas 4 months ago
This young lady musically is off the charts! I would like to see her on WOD next year!
B Genesis Thomas 5 months ago
Now when you are of age you should audition for WOD. You are very talented!
César Yaguachi 5 months ago
es demaciado buena para ESO ya quisiera hacerlo
César Yaguachi 5 months ago
tiene demasiado conocimiento para este tipo de baile es experta ya quisiera mucho poder hacer
César Yaguachi 6 months ago
es espectacular en este y en otras actuaciones que jamas se agote
Kenn miti 9 months ago
0:22 to 0:29 😳😳😳😳👏👏👏👏😱😱. You killed me there
B Genesis Thomas 10 months ago
Lil Phoenix, Update this dance video since you are older now and use this music.I'm sue it will just as Awesome!
Joey's World 1 year ago
I heard there's a warrent out for Pheonix's arreste apparently she's been killing beats all across the country smh
bob thebuilder 1 year ago
is she a red head?her hair is red in this video but blonde in others.
Kaye Hindman 1 year ago
she was great! WOW! loved it! 💜
Carmen Dukes 1 year ago
1:43 my favorite part!!
leomusicadj 1 year ago
Name of song?
Tamia Smith 1 year ago
leomusicadj truffle butter by nicki Minaj feat lil wyane
Shaunda Russo 1 year ago
On point!!
AJ First 1 year ago
Her freestyle is nice! So much raw potential.
Osiris T24 1 year ago
she da shezzzzzzzzz. da bomb. yeah swag
SimplyJillian 1 year ago
is it just me or does her shoes weigh more that her
Phoenix 13 1 year ago
Can you do a video of how to pop please idk how do you learn this dance
Cousin Chanel 1 year ago
This is a show off because some people can't dance like that this is a stupid video
Ó_Ò 2 months ago
you're a stupid video.
Delilah Ortrega 1 year ago
Danm
myahpapaya 1 year ago
I'm screaming. She's too fucking good.
jackalack 1 year ago
WOW! Unbelievable
Unitiger Knight 1 year ago
lilmini the irony
philodoxable 1 year ago
kid is a straight savage. Slay lil mini, slay.
make xo 1 year ago
god she killed me lilbeast
Kamila Dominguez 1 year ago
Yes
Ellen Hill 1 year ago
her technique and style was on point 💯👌
gнσѕтωяιттєя 1 year ago
she ain't on beat tf
Ó_Ò 2 months ago
u sure? Maybe you should battle her an ge your ass whipped. lmao
Rachel Ayers 1 year ago
Love when she mouths what too cute. One of the best never gets old.
Ó_Ò 2 months ago
Just a friendly reminder to watch this video again:)
Let's Burn 2 years ago
eu um fofa dançando e uma gata :D
Atlai Ortiz 2 years ago
cool little girl
Zainab M. Adam 2 years ago
How can she be so cute and adorable, but still got so much POWER and amazing MOVES! TeamPhoenixLilmini
Rainy Days 2 years ago
She is TIGHT mannnn!!!!!
Kiana Ontiveros 2 years ago
this girl is the shit.I can only imagine her in a few years!!!
Ó_Ò 2 months ago
Check her out now, she's unbelievable.
Twentyønefries 2 years ago
Omg she adorable and amazing
Joel Garcia 2 years ago
Watch me estaba mejor
T Stanton 2 years ago
Ugh she is soooo good!!
SEUNG HOON KIM 2 years ago
헐 너무 멋있어!! 이런 딸 낳고 싶다 ㅠㅠ. 일단 외국여자랑 결혼부터 해야겠군
HipHopDance International 2 years ago
Wow good dance Nice
TUE Sabbag 2 years ago
‪ ‎BORN4THAT‬ ‪ ‎VERYCOOL‬.;).
ponch john 2 years ago
great video except for the loud mouth jackass in the background someone needs to tell him to shut the fuck up
Flame Boy 2 years ago
I love her love her love her plz plz where do u live not to be a stalker love love love I start drooling when I saw her
Itsmegabbydee 2 years ago
little white girl dancing like she's got a bug up her shirt what's new
Andrea Robbins 2 years ago
Love this lil girl
Nano Silva 2 years ago
They guy in the background is so anoying!! So off beat! shaddapp!
Ó_Ò 2 months ago
It is annoying. He is not contributing at all but ruining the rhythm. Watadouche
Joey's World 1 year ago
Nano Silva actually what he's doing is the equivalent of clapping.that's just how it's done.not sure why it annoys you but it shouldn't just enjoy her art ;-)
It's Tabaitha 2 years ago
When natural talent meets genuine passion for an art!
joaquin fuentes 2 years ago
😇😆😇😉😇2016408555
Kiara W 2 years ago
I definitely want to take a moment to recognize the great talent this girl has and She's adorable. It's funny though when I think about that the girl is dancing to a song about truffle butter😂😂😂😂 I know it's just an innocent harmless dance even so.
Tamla G 2 years ago
My niece showed me this and I think this girl can REALLY dance. However, I read some of the comments & decided to read the rap lyrics. Now I understand. This is a FILTHY song and while she is an exquisite dancer (imo), this song is repulsive & nauseating. done.
ABMdancers 2 years ago
GO PHOENIX!!!
ayden garlanger 2 years ago
shes hot
Ron Faircloth 2 years ago
Holy shit!she fuckin good
Liam77 2 years ago
Damn !!
Javi Gomba 2 years ago
oohhh she is so cute, I ould like find someone like her to dance with me here in Argenitna
Ricky-Ann Lynch 2 years ago
To the people who disliked this video. you guys mad bruh??
Bethany Clark 2 years ago
This girl is amazing
kraftyiam 2 years ago
again WOW WOW WOW
MrCreeper13714gg 2 years ago
dont teach her that gang life xiv
Michael Taylor 2 years ago
To all the bleeding hearts out there, please relax. They're playing the clean version with the swears edited out. But they're still saying Truffle Butter. So what? Even my grown up ass had to look it up. Shoot anyone who tells her what it means but I'm pretty sure that peraon doesn't work at her dance school. Relax people. Contrary to ur popular belief, the majority of people out there want to take care of, teach and protect children.
SERENA BERRY 1 year ago
+Michael Taylor seriously.this one dude alone has probably saved so many f-in kids by connecting with them.this is the n hollywood location. these kids are saved by this music and movement.
Ema E 2 years ago
+De4dByD4wn yeah I know what you mean
De4dByD4wn 2 years ago
+Ema E lol Dont be sry, meng. It's *just* my opinion. Perception *is* reality. Look, I talk a *ton* of shit, (no, it's true) but its *not* a joke to me. I *apologize* if I appear to trivialize ppl's concerns. (<-- read that twice plz). I mean, that'd be fucked up, we're talkin bout *kids* here. I'm honestly not tryna tell ppl what to think, or how to raise their kids. Just. to *raise* kids, & to *think*. Feel me?
Ema E 2 years ago
+De4dByD4wn aight sorry my bad 🙌🏼
De4dByD4wn 2 years ago
+Ema E Really? Cuz I hear. snuggle covers sooooo. C'mon, meng. It's censored. What, they 'missed' something? That'd be interesting & ironic, but thats *not* been ppl's issue. Even *that* makes this borderline *at best*. *Nothin* Mini does is inappropriate. *Soo* much oversexualized *garbage* out there. Just seein a lil kid start poppin & krumpin her narrow lil *ass off*, was refreshing, & is *still* (to me) rediculously *appropriate*. But nooo. Nope, nope. She's dancin 'angry' & i feel uncomfortable & the titles play-on-words is code with a 'secret' meening that - *DAFUQ'OUTTAHERE*. I understand the concern. *Yes*, It's a problem, but *not* here. That's *my* 3 cents, anyway. =)
dominique greer 2 years ago
Sorry to write another post but hip hop is a type of dance just like ballroom contemporary jazz etc. I love everyone and I see that some of you guys talk about the song and her dance moves like its a sin or something you should never do WHY???? Dance is a language you speak with your body no matter what people say which their mouths be kind to all and keep peace in your heart
dominique greer 2 years ago
This is amazing she can krump do animation and even grove she has my heart so adorable ☺️☺️☺️☺️
Lex E 2 years ago
Song choice wasn't appropriate but she killed it!!!!
Karrina Valdez 2 years ago
So cute!
Charlie Pasillas 2 years ago
Sup
Laura Jones 2 years ago
Song please?
Johnny Nascimento 2 years ago
very nice woooooowwww
anastasia grace 2 years ago
These comments are crazy. Damn that wee grom killed it!! No question, sad some of you simpletons don't get how good this is. Xx
iaintheicecaster 2 years ago
Good thing is about the video is that she may have a bright future ahead of her
iaintheicecaster 2 years ago
Who ever raised that child shame on them because it's a little fucking kid dancing to truffle butter..hopefully the child doesn't know what it is
Kevin Walsh 2 years ago
you are a good dancer
Joe McIntyre 2 years ago
This girl is seriously talented. Great little dancer. great attitude to dance and confidence too yeah the song lyrics aren't the best for a young girl to dance to But the song is the best lol great tune!!!! Well done little one think nicki minaj should include her in her next video 😊
Meow Bussarakam 2 years ago
She should be on Ellen show
JusBlazeWifey1000 2 years ago
Wow she killed that!!!
Elijah Terrell 2 years ago
Hahahahahahahahhahahaha bruh she was getting off
Ernie Ballard 2 years ago
Loooove it 😍😍😍
Debbie A. 2 years ago
I love watching her,,  Amazing :)
Kayla Diaz 2 years ago
killedddd itttt
Jimbo Holo 2 years ago
You know she's gonna make the bois go crazy in the clubs in a few years, damn she can move.
piOu piOu 2 years ago
Elle gère grave, j 'adore ce petit bout de choux :)
Adrià Onieva 2 years ago
INCREIBLE!!!!!! *_*
Carlon Addie 2 years ago
she killed it
Brandon Sherk 2 years ago
I have to say she is pretty good, but besides that you guys should really chill out with classy song America and oh hey why let this tiny young girl listen to this crap music. First off you guys shut the hell up because the people singing or rapping this are banking, now tell me what the fuck are you doing with your time huh? Not a fucking thing so back off.
Neondragon 2 years ago
If none of you don't think she has musicality,skill and cuteness, there's something wrong. :)
orkidradhiallah dua 2 years ago
from malaysia with love. i love this girl so much. <3 <3 <3
Yo~ 2 years ago
Oh my God, stop complaining about the freakin' song and enjoy her dancing, is that really hard to do?! are you really so sick minded that you can only listen to the lyrics and don't see her movements?!  And by the way, is freestyle, what do you expect her to dance about, rainbows and unicorns?
cinderella beautique 2 years ago
On IG
Tracie weathersby 2 years ago
Gone head Lil Mini!!! She did that and then some! I'm so jealous right now lol😘😘
Omar Ibrahim 2 years ago
guy at 0:55 ruins everything
In God We Trust 2 years ago
That krump dance. <3
Topher Jaxx 2 years ago
when i was 10 i couldnt even move a muscle
Holycrab 2 years ago
edm.com brought me here
A Sens 2 years ago
OMG what!!!! She killed it
MiKa Dms 2 years ago
Une grosse Merde OUI,Et avec vous sa fait le Buzz mais ils faut pas grand choses pour vous sentir au top, En y a qui faisait mieux mais c'était avant, aujourd'hui c'est devenu le symbiose même d'une humanité complétement déganter. NULLITÉ EN VALEURS, MDR !! Gros naze
Joe Saunders 2 years ago
Why do i get the feeling everyone in this comments section is from the 1800's. Its a song she is dancing to it get over it. Ps. She is good why ruin her spotlight by comenting about the song.
life 2 years ago
Brava 👍
Brittany Young 2 years ago
When she started Krumping tho!!! She's sick man!!!!