Another Cinderella Story - New Classic Scene


51415 ratings | 10869246 views


Another Cinderella Story - New Classic Scene

Another Cinderella Story - New Classic Scene =) 1 Of The First Videos i made =)

Comments to the video: Another Cinderella Story - New Classic Scene

TAYLOR REIGNS 6 days ago
selena in her element. acting dancing and singing. JESUS
Stoke Pulu 6 days ago
hahaha so cute
Angie Tamara Tricallotis Roldán 7 days ago
lo siento es drew seleey
Angie Tamara Tricallotis Roldán 7 days ago
Me gusta está pareja lastima que en la vida real no sean nada serian una sensación la verdad que son lo máximo selena gomez eres la mejor y dree selepp
Sara Holub 7 days ago
selena as mary talks like a baby in this
Elxan Yusifzade 7 days ago
Cok iyi
Maricel Lucero 7 days ago
Maris Racal of Philippines and Selena Gomez of Hollywood like twins, hehe both talented!
hey its kaeley 8 days ago
When they were dancing together I was like. oh her leg just came out of nowhere 😂
Emma Conrecode 8 days ago
I was only here for the roast
Summer All day 10 days ago
i love this soooo much
MeetStorm 11 days ago
And Selena still hasn't aged at all
Maya Soume 11 days ago
Slay.
An Dang 11 days ago
IS THAT SUE SYLVESTER
Juli Choma 12 days ago
threres always that one guy lmao 1:49
Mk Pauta 13 days ago
THIS SONG WAS MY SHIT AND I FORGOT IT WAS MY SHIT SO ONCE HE STARTED SINGING I ALMOST CRIED REAL JESUS TEARS IM SO HAPPY RN
narisa amel 14 days ago
My childhood
Jungkook's Albertium 14 days ago
Ah so cringey
Lloyd Ruelan Paro 14 days ago
I wish I got to see the movie before
Sylvan Laniyo 16 days ago
Everyone's cheering for Mary but Dominic keeps cheering for herself and minutes later Mary goes up and she said Dominic! Dominic!. shoot. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Amber Hopson 16 days ago
He is so fine 😍😍😍
Julia Onopa 17 days ago
3:46 shitt!
Joshua Leslie 17 days ago
<3
Ashmanie Salvatore 18 days ago
I So Love This Movie💜
Amber Rossman 18 days ago
I love this song.
Don't Care 19 days ago
They covered her hair when she had to do the leg thing
Sara Araujo da Silva 20 days ago
WTF IS THAT SUE SYLVESTER???
Sara Araujo da Silva 20 days ago
WTF IS THAT SUE SYLVESTER???
Hannah Parsons 21 days ago
TROY BOLTON!!!
shayla mehic 27 days ago
Selena roasted him good😂😂
EinhornSnickers Unicorns 29 days ago
Am I the only one who like the dance and music at 3:07 ????😂😂😂
Daiquan Lopez 1 month ago
Janyah
Delaney T Melikan 1 month ago
i like this part my fav
Quaneisha Jones 1 month ago
Where are the Tami and Dustin sweet moments? :((((
Boss Life 1 month ago
😂😂😂😂yo who tf was the dude in the bck tht keep hyping em up
NZanina X 1 month ago
selena can’t dance
Sanoussi mahamat 1 month ago
No Justin Beiber in no weekend
romina alexandra 1 month ago
🤗
romina alexandra 1 month ago
Mery Santiago yoi parquet
Pita Qiolevu 1 month ago
awesome
Anye Caple 1 month ago
their a cute couple
Jenna Hilw 1 month ago
I love when he says sweetheart to her I wish they were a real couple even though they have a 10 year age difference
Elvira Kuljancic 1 month ago
his beautiful
Lea Delgado 1 month ago
Looking through the comments I find a ton of people saying OH YEAH! My only comment:oh yea😂
Megan Sullivan 1 month ago
BUT THAT ILLUSION
Eli Agayev 1 month ago
Yeooooooooo😉😉😉😉😉
Mykaela Boucher 1 month ago
Every time I watch this scene all I think is high school musical now lol
rosalie • 1 month ago
I cried.
Gera Nazeraj 1 month ago
Beautiful
Trishh Youngg 1 month ago
Cringey af.
TheAwesomeCake 1 month ago
OH YEAH!
Tonisiah Holley 1 month ago
My favorite scene of this movie💜💁🏽💜✨
Sam Bragagnolo 1 month ago
Ahh I love Selena
Sam Bragagnolo 1 month ago
My favourite Cinderella story
rose rose 1 month ago
SELENA IS UGLY ,THAT BLONDIE GIRL WAS MORE BEAUTIFUL SHE SHOULD HAVE GOT THE LEAD ROLE.
Marina Tsigka 1 month ago
How handsome is he?
Amelia Alissa 1 month ago
I love her sass
Coeli Interior 1 month ago
This movie confused me haha Mary has a crush on joey since she was 10. joey is immortal?
Helga Llll 2 months ago
2017 anyone? 😜
Nodella Valenti 2 months ago
relates to every thing
αrl ɢrмeѕ 2 months ago
selena is so fucking lucky wtf, it’s been almost 10 years and i still want to be with him even though he like. 30 now.
Bethany Bickham 2 months ago
I was in it the movie
Brandon Yamamoto 2 months ago
Score board Selena is 100 points Drew 87 points
Samantha Beecher 2 months ago
She can't dance
christine 2 months ago
cringe
Tatiyanna Roberts 2 months ago
mary is selnea gomez
JJ B. 2 months ago
Love this movie
Patricia Malmay 2 months ago
Joey Parker movie Cinderella Joey Parker the rejjcjjjcjckkcxkxpdal the movie of if Joey Parker of the off off of the roof of the Cinderella movie movies that's itJjnnfmfjehfuclhjderudikd
Taniela Uhatahi 2 months ago
Mary you look pretty and smartest
HomiesWitHades 2 months ago
How to Get Girls to Do What You Want: 1.) Peer pressure. 2.) Be cheesy. 3.) Provoke her, such as insulting/ challenging her image in front of a crowd.
YouTube Insider 2 months ago
The miss the old disney shows and moviewd
Amber Ness 2 months ago
Whos only here for the Oh Yeah guy
Lauryn Brianna 2 months ago
I used to think scenes in stuff where they only showed the back of a person was still that person. Now that I’m older I realize it’s a stunt double. Haha. I used to think the suited up power rangers were still the same people! 😂😂
Sonya Roland 2 months ago
How is Drew Early, Troy's singing voice, can't he sing for himself? 🤔😕😱
ariana hammonds 2 months ago
this is amazing
Sara De la Sobera 2 months ago
OH YEAH
josephine pulu 2 months ago
Bro i always thought someone else was dancing for selena
Sylvia 2 months ago
3:42 🖤🤤
MENDES ARMY 2 months ago
2:54 I'd probably break something.
Lar 2 months ago
favorite movie ever
Sujey Ponce 2 months ago
I still don't understand how she got a full scholarship from that performance.
Imani 2 months ago
2:20 WHAT IS THAT MOVE CALLED OMG I'VE BEEN LOOKING FOR YEARS
Seriously :v 2 months ago
I love Zac but Drew sang in all HSM tour
Katie Schwartz 2 months ago
I laugh whenever i watch any part of this movie
IdealCatx 2 months ago
that guy was the one who invented the BURRRNN
Daria Carina Lucaci 2 months ago
bravo Mary
Tia Rihanna 2 months ago
I like the way he says sweetheart
Arjeanique Winn 2 months ago
When roasting wasn't a thing back then but he still got burnt to a crisp 😂😂
one a 3 months ago
Love this movie
Jahkirah Stinson 3 months ago
OMG really?
C7F5C 97 3 months ago
Selena's voice is not auto tuned in this song. It's kinda of nice
deanna wingo 3 months ago
good dance
Sammie Sim 3 months ago
Loved this 💙💙💙
Sasha Hill Gayle 3 months ago
l like the concert
Jahzarra and zoey Hogan 3 months ago
Girl go
Carlise Jackson 3 months ago
I'm gonna go to get a new
Carlise Jackson 3 months ago
I'm so happy to see you
Aesthetic Oreo 3 months ago
It's become so hard, for me to be surprised, but you're bringing back the real me, no judgement in your eyes, the way you make me feel, like i'm finally something real. <3
Kay Landreth 3 months ago
Selena Gomez is so beautiful ❤ an they are cute together 👬 better Justin an Selena
Lydia Padilla 2 months ago
Kay Landreth Better By A LOT A WHOLE LOT
Fatma Rajab 3 months ago
Selena got moves 👌
Laura Taylor 3 months ago
Au A