10 MINUTES OF BTS’ SILLINESS #5 | IN AMERICA


23736 ratings | 503538 views


10 MINUTES OF BTS’ SILLINESS #5 | IN AMERICA

10 MINUTES OF BTS’ SILLINESS 5 | IN AMERICA BTSxAMAs AMAs are today! Don’t forget to tune in! I’ll try to upload their AMAs performance later on, so stay notified!🔔 Don’t forget, vote BTS for MAMA: Here's the link to Eminence Quire - It's a really awesome store, so be sure to check it out :) 👍 Hey everyone, just want to let you'll know if you are looking for cool Kpop merchandise you should go check out the store called Eminence Quire. They have merchandise of almost all famous Kpop groups like BTS, EXO, Blackpink, GOT7 and many more. You can get products like BTS sweaters, EXO hoodies, Blackpink t-shirts etc. The products are of high quality and they offer FREE Worldwide Shipping! So go check them out and get your Kpop merchandise! This video is NOT meant to offend BTS or anyone else. I just made this compilation video for fun, so enjoy😊 Thank you all for 680K+! ❤️❤️ Like and share if you would like for this series to continue! Go subscribe to my friend's new channel! Falvoured Farouk: No Copyright Infringement Intended! Btw, sorry for that silly transition @2:19, this isn’t what was meant, but I hope you all still enjoy the video! Tags: BTS In America BTS FUNNY MOMENTS Give this video a THUMBS UP and SHARE for more! © E!, KTLA 5, CBS, Mario Lopez, 102.7 KIIS FM, The Bert Show, Zach Sang LIKE if you enjoyed SUBSCRIBE for future BTS AMERICAN MOMENTS videos! COMMENT what kind of video you want to see in the future! Twitter - NEW Facebook Page -

Comments to the video: 10 MINUTES OF BTS’ SILLINESS #5 | IN AMERICA

BTS BEING BTS 6 months ago
10 MINUTES OF BTS’ SILLINESS 6: 10 MINUTES OF BTS’ STUPIDITY 5 | IN AMERICA BTSxAMAs AMAs are today! Don’t forget to tune in! I’ll try to upload their AMAs performance later on, so stay notified!🔔 Don’t forget, vote BTS for MAMA: Here's the link to Eminence Quire - It's a really awesome store, so be sure to check it out :) 👍 Hey everyone, just want to let you'll know if you are looking for cool Kpop merchandise you should go check out the store called Eminence Quire. They have merchandise of almost all famous Kpop groups like BTS, EXO, Blackpink, GOT7 and many more. You can get products like BTS sweaters, EXO hoodies, Blackpink t-shirts etc. The products are of high quality and they offer FREE Worldwide Shipping! So go check them out and get your Kpop merchandise! This video is NOT meant to offend BTS or anyone else. I just made this compilation video for fun, so enjoy😊 Thank you all for 680K+! ❤️❤️ Like and share if you would like for this series to continue! Go subscribe to my friend's new channel! Falvoured Farouk: No Copyright Infringement Intended! Btw, sorry for that silly transition @2:19, this isn’t what was meant, but I hope you all still enjoy the video! Tags: BTS In America BTS FUNNY MOMENTS Give this video a THUMBS UP and SHARE for more! © E!, KTLA 5, CBS, Mario Lopez, 102.7 KIIS FM, The Bert Show, Zach Sang LIKE if you enjoyed SUBSCRIBE for future BTS AMERICAN MOMENTS videos! COMMENT what kind of video you want to see in the future! Twitter - NEW Facebook Page -
Genevieve Van 7 months ago
it aired om my n day
Milla Diaz 7 months ago
BTS BEING BTS, Pls don't change the title. Most of us get that stupidity is used in a good way. Pls stick with it. It's more unique than using cute dumb moments or whatever.
analyn soledad 7 months ago
m.mwave.me/en/vote PLS VOTE GUYS WE ARE SO BEHIND I CRIED.
SORA sora 7 months ago
BTS BEING BTS BTSーーーーーーLOVE💕❤️
Loan Nguyễn Thị Quỳnh 7 months ago
i love BTS
Evoh Lurks 1 day ago
It's funny how they bought them like toys and I'm like how old are they again lol
Origami Artworks 9 days ago
Tae was so cute shouting excitedly about that pack of gum 😂😂😂😂😂
Kat Roberts 10 days ago
when RM laughs at 3:53 😻
Kat Roberts 10 days ago
i love how jin always say 'yeeeeaaah'
GabrielsMiracles 10 days ago
mr. jeon panicked gay ik her face but idk her name
ReRe Rocks 13 days ago
“Your my friend” omg Jin 😂😂😂
Selam Gerima 17 days ago
jin and jungkook have me weak rn 1:42
Min Yoongi 20 days ago
Rm: The fans don't hurt me i hurt myself💔 I love youu leadder💕 , i feel you😿 so much Rm😘
Sapphire Andrews 21 days ago
*Jhope starts singing abc's* Me: Oh shit, does he know all of it??? Also me: My boys are growing up.:') Edit: I love how when they were asked (in English) if they wanted to learn it (English) fluently, Jhope nodded his head.but still didn't understand the question until he heard it in Korean :') (this isn't an insult)
Priyanshi Yadav 25 days ago
Why didn't BTS come in India
breanna . 27 days ago
DID NAMJOON POINT HIS MIDDLE FINGER AT JIMIN 8:53
im a fish 6 days ago
breanna. No
DylanKleboldsnose 1 month ago
They seem like nice guys but I just cannot get over how feminine and Asian they are. This is all too weird. The clothing too, it's like 90s
im a fish 5 days ago
Sorry then? It seemed like you where bothered by it so I just asked why your here sorry
DylanKleboldsnose 6 days ago
Ana Rospigliosi because it's the internet. People can view things and post their opinions. Live with it
im a fish 6 days ago
Why are you watching this then🤷‍♀
ThatkidCharles 1 month ago
ABCDEFG
Morgan Root 1 month ago
the more i watch these things, the more i’m disappointed in america
Cindy Hugh 1 month ago
8:23 2018: New song produced by Jungkook. And he did Magic Shop
Cindy Hugh 1 month ago
And Jixtape!
Cindy Hugh 1 month ago
Watching youtube? Then comes to their recommendations BTS FF. We're done! 😂
Parched IMVU 1 month ago
j-hopes solo coming soon. 14.9 mil on twitter rn sdfghj
Yani M 1 month ago
“We gave that Army a dot.”
Param Ichi 1 month ago
you guys are so cute ! i love there interviews !😁
Param Ichi 1 month ago
i understand you i can't remember names either they are hard to remember thank god i haven't forgotten my own yet 😂
EXOxBTS_Kings 1 month ago
Legends say, Jungkook is still thinking and looking for her name
Anindya Nurfebria 2 months ago
pls explain me what is dot like rm saying
KimChiKoo Kooroo 2 months ago
BradPitt. LMAO😂😂😂
Mari lénaaa 2 months ago
I hate it when they talk to them like they're 5 year olds. Bitch Namjoon alone is smarter than you'll ever be, don't even get me started.
LEGGO ARMY 2 months ago
🙃🙃🙃 Lol Jin 😂😂
Aki Deguzman 2 months ago
suga sharing his love for basketball omf so precious
김태형 2 months ago
I think V is so disappointed
Marbella Jasso 2 months ago
Are u f***ing serious at 5:57!!!!!! What part if teens dont u understand! Their not K-I-D-S!!! 😒😒😒
Marbella Jasso 2 months ago
Omfg jhope's face at 1:07!!! 😂😨😱😷😲😖
Abilgail Namjoon 2 months ago
que clases de regalo un superman ,dulces,huevos,😻😻😻😻😻😻pero bueno quien tu tuvo esa idea👊que le doy con la chancla :v
thecommonground 2 months ago
The shirt Jin got looks like it doesn’t fit his shoulders 😂
hearteu taekook 2 months ago
wow. its great how theyre giving 24 year olds superman and hatchimals.
eliboy1977 2 months ago
ten seconds into the video and hoseoks already being the flower he is
ReezyRobyn5 2 months ago
The interview where they give they members gifts and they give V a fucking pack of gum that's missing 2 pieces ugh I'm embarrassed to be an American how disrespectful
stormie 101 3 months ago
;-; they gave bts crappy gifts.it was pretty messed up
jimins momther 3 months ago
WATCH IN 0.25x SPEED OML IM DEAD
Lindsey Culp 3 months ago
Namjoon’s a danger to himself
Life with TaeKookie 3 months ago
Jin:Jhope gonna have his solo concert in America(translate by RM)😂😂😂😂
The American YouTuber 3 months ago
5:15 Jimin doesn't expect the candle to smell that good.
Bangtan My Kings 3 months ago
OUR HOPE IS SOOOOOOOOO CUTEEEEEEEE AS *ALWAYS*
zzz sage 3 months ago
THAT MAN TRYING TO DANCE FOR KTLA IS ME IN THE CLUB
cup cake 3 months ago
I don't like how V got a gum ! V deserves the best gift
Kehinde Arowosegbe 3 months ago
0.22 preach jimin
lary bae 3 months ago
i feel like they are more free and outgoing in the us.maybe because koreans are so strict with their entertainment industry(they want their stars to act a certain way) according to what i’ve read.
shazia 3 months ago
When jhope got the hachimals 😂
Miriam Ngwainmbi 3 months ago
They did V dirty. 7:03
Anshika Misra 3 months ago
Jin's expression tells me that he's never going to wear that shirt.
Monowara Begum 3 months ago
Hi
Mikae Nicolas 3 months ago
0:01-0:14 😂😂😂 savage
Yuki Chimmy 3 months ago
when the toys came up i was like “THEY ARE ADULTS, DO YOUR F***ING RESEARCH!”
gabriela pekova 3 months ago
Mom: what do you want to eat Me: I know food face but I don't know food name
Kimberly Mendez 3 months ago
I laughs every time at those ratchet ass gifts
Viki 3 months ago
i can't believe bts actually gave an army a dot that is so generous of them!!!
Jojo Jojo 4 months ago
7:48
Alyssa Conmay 4 months ago
I’ve never listened to their music, but I can’t stop watching videos of them. They’re all so charming. Though, due to the language barrier (their English has improved and sounds great. It’s adorable), I feel like a lot of English interviewers talk to them like they’re children and they talk loudly at them. I just want to tell the interviewers to take a time out and relax for a second.
someone sad 4 months ago
BRAD PITT AHAHAHAHSG
Bia 4 months ago
I'm not PMSing ok? But yeah here crying cause Seokjin is always a sweetheart and always mentions army whenever he can and thanks us. Can I give him all the love in the world??? 😭😭😭😭😭😭
mixupcollection mxp 4 months ago
can any one talk about jungkook.when he gonna made song in 2018.jk where it is.somebody call him out.jhope also said n his mixtape is out now but where is the jk new song.we r waiting.. wewantjknewsong edit-jk at 8:34
Erin Fernandez 4 months ago
9:52 YUMMY LEMME ASK YOU DIS
Suanna Qurby 4 months ago
Oh my gooosh. I literally need that shortcut of tae's impressions in 4:03. Is there anybody who already have it?
Evon Goh 4 months ago
OK V! There you go. It's your time to show your English
KpoppedByMyMicrowave 4 months ago
You got my bias taehyung aka v A FUCKING PACK OF GUM AND ITS NOT EVEN THE STICK KIND U GOT HIM THE PILLOW ONES AND U GOT HOBI A DAMN HATCHIMAL WTF IS HE 4??? AND U GOT JIN A MOTHER FUCKING CHEAP ASS TSHIRT WITH HIS BIG ASS SHOULDERS AND JIMIN A DAMN CANDLE WHAT R U SAYING ?? HE SMELLS?? ONLY ONE WHO GOT A DECENT GIFT WAS SUGA A FUCKIN ACTION FIGURE
Yoonmin taekook 4 months ago
When v said shooting in amarica 😐😐😐😐😐
Kim Haejeong 4 months ago
J-Hope: watching youtube Me: Oh no.don't tell me they are always watching youtube.😦
kaelin milesky 4 months ago
the woman at the beginning is like talking to them like they're children what the fuck
tigi mathew 4 months ago
Da fans don’t hurt me.. I hurt maself
Ughsomeness Enthusiast 4 months ago
When you're trying to hide your crush from your classmates Me:I know his face but I don't know his name
Kassidy Crabtree 4 months ago
can you give me a ✌and V Jungkook are the cuter and then everybobys
ʟɪᴘʏᴏɴᴡᴀʟʟ ʟɪᴘʏᴏɴᴡᴀʟʟ 4 months ago
Jungkook never know names. 😂
Nurto 1heart 4 months ago
is anyone finna talk about how they did V petty by giving him an already eaten pack of gum.after giving the members some bad ass presents.this one is the worst.buts its a good thing the boys at least acted like they liked it
BTS ARMY 4 months ago
We gave army a DOT Me:ummm i.its weird
ZombieExpert06 4 months ago
Junkook hiding his Hollywood crush for IU
Jimin's Park 4 months ago
Lmao i love this
K-Pop Corn 5 months ago
I thougt Yoongi was gonna get a barbie lmao
tae tae 5 months ago
Jin's crush had me dying, I love him
Ploipailin Sanwong 5 months ago
J-hope mixtape really does coming sooon <3 I can't wait omg!!!!
Taehyung is Here 5 months ago
Who else thought RM is gonna Break that Fidget Spinner?
Victoria Howard 5 months ago
IM SO SHWEAAAK AT WHEN THEY OPEN THE GIFTS WOOOOOOW
XxselfishxX 5 months ago
Wow jin brad pitt lmao
abbymcdabby draws 5 months ago
Never seen someone so excited over gum
HAILEY 5 months ago
I love Suga's sounds of distress at 0:10
David Bao Bui 5 months ago
*Shooting on street*
Bangtan Bella 5 months ago
The MC guy at 9:42 - 9:46  is me trying to dance to BTS but worse :'D <3
SayanK Bose 5 months ago
What's the point of giving them those childish gifts!!!!
ToonGamesTM 5 months ago
Legend says, Jungkooks mystery Hollywood Celebrity will never be known.
Tabby Gibso. 5 months ago
3:20 hahaha well at least they got a dot😂😂😂
Jada Hines 5 months ago
Please give me a dot? Wtf 😂😂😂
lilbirdwil x 5 months ago
the fans don't hurt me, i hurt myself shit me too
helios 5 months ago
why the fuck are they giving adults children's toys
helios 5 months ago
why the fuck did namjoon get a spinner
Jenn U 5 months ago
we gave her a dot, literally LMAO i love them all they're so cute
Lydia 5 months ago
I love them so much I can't even. 😍😍
Aida Kadrić 5 months ago
did RM for real said that yoongi loves superman underwear at 5:55? lol you cannot not love suga
Suga's Got Cake 5 months ago
3:26 he meant the fan was asking for them to reply to them with and reply and at least a. And they gave her a. I UNDERSTAND!!
Suga's Got Cake 5 months ago
0:31 OMG WHEN WHERE THEY IN ATLANTA??? IM IN ATLANTA AND I WANT TO MEET THEMMMM,MMM
Hananabanana 5 months ago
“We gave that ARMY a dot.” AHAHAHAHAHA NAMJOON YOURE MY FAVE
Hananabanana 5 months ago
“Blake Lively, I know she’s married but.” AHAHAHAH
Hananabanana 5 months ago
JUNGKOOK’S ENGLISH IS GETTING SO GOOD AH MY BABY
Trash 5 months ago
I HATE YOU GUYS SO MUCH!!!!!!