10 MINUTES OF BTS’ SILLINESS #5 | IN AMERICA


15924 ratings | 240669 views


10 MINUTES OF BTS’ SILLINESS #5 | IN AMERICA

10 MINUTES OF BTS’ SILLINESS 5 | IN AMERICA BTSxAMAs AMAs are today! Don’t forget to tune in! I’ll try to upload their AMAs performance later on, so stay notified!🔔 Don’t forget, vote BTS for MAMA: Here's the link to Eminence Quire - It's a really awesome store, so be sure to check it out :) 👍 Hey everyone, just want to let you'll know if you are looking for cool Kpop merchandise you should go check out the store called Eminence Quire. They have merchandise of almost all famous Kpop groups like BTS, EXO, Blackpink, GOT7 and many more. You can get products like BTS sweaters, EXO hoodies, Blackpink t-shirts etc. The products are of high quality and they offer FREE Worldwide Shipping! So go check them out and get your Kpop merchandise! This video is NOT meant to offend BTS or anyone else. I just made this compilation video for fun, so enjoy😊 Thank you all for 680K+! ❤️❤️ Like and share if you would like for this series to continue! Go subscribe to my friend's new channel! Falvoured Farouk: No Copyright Infringement Intended! Btw, sorry for that silly transition @2:19, this isn’t what was meant, but I hope you all still enjoy the video! Tags: BTS In America BTS FUNNY MOMENTS Give this video a THUMBS UP and SHARE for more! © E!, KTLA 5, CBS, Mario Lopez, 102.7 KIIS FM, The Bert Show, Zach Sang LIKE if you enjoyed SUBSCRIBE for future BTS AMERICAN MOMENTS videos! COMMENT what kind of video you want to see in the future! Twitter - NEW Facebook Page -

Comments to the video: 10 MINUTES OF BTS’ SILLINESS #5 | IN AMERICA

BTS BEING BTS 23 days ago
10 MINUTES OF BTS’ STUPIDITY 5 | IN AMERICA BTSxAMAs AMAs are today! Don’t forget to tune in! I’ll try to upload their AMAs performance later on, so stay notified!🔔 Don’t forget, vote BTS for MAMA: Here's the link to Eminence Quire - It's a really awesome store, so be sure to check it out :) 👍 Hey everyone, just want to let you'll know if you are looking for cool Kpop merchandise you should go check out the store called Eminence Quire. They have merchandise of almost all famous Kpop groups like BTS, EXO, Blackpink, GOT7 and many more. You can get products like BTS sweaters, EXO hoodies, Blackpink t-shirts etc. The products are of high quality and they offer FREE Worldwide Shipping! So go check them out and get your Kpop merchandise! This video is NOT meant to offend BTS or anyone else. I just made this compilation video for fun, so enjoy😊 Thank you all for 680K+! ❤️❤️ Like and share if you would like for this series to continue! Go subscribe to my friend's new channel! Falvoured Farouk: No Copyright Infringement Intended! Btw, sorry for that silly transition @2:19, this isn’t what was meant, but I hope you all still enjoy the video! Tags: BTS In America BTS FUNNY MOMENTS Give this video a THUMBS UP and SHARE for more! © E!, KTLA 5, CBS, Mario Lopez, 102.7 KIIS FM, The Bert Show, Zach Sang LIKE if you enjoyed SUBSCRIBE for future BTS AMERICAN MOMENTS videos! COMMENT what kind of video you want to see in the future! Twitter - NEW Facebook Page -
Genevieve Van 14 days ago
it aired om my n day
Milla Diaz 21 days ago
BTS BEING BTS, Pls don't change the title. Most of us get that stupidity is used in a good way. Pls stick with it. It's more unique than using cute dumb moments or whatever.
analyn soledad 22 days ago
m.mwave.me/en/vote PLS VOTE GUYS WE ARE SO BEHIND I CRIED.
SORA sora 23 days ago
BTS BEING BTS BTSーーーーーーLOVE💕❤️
Loan Nguyễn Thị Quỳnh 23 days ago
i love BTS
Lazes Tsering 1 hour ago
4:30 aww vkook
alvian maharani 4 hours ago
wkwkkwkwkkk cute
jademarissa 5 hours ago
Red hair J-Hope is my favorite <3
Kookie monster 7 hours ago
Brad pitt Same Jin, same.
Jenna 19 hours ago
0:07 YOONGIII!!!!! I heard that Why not! secretly fluent in english
XXvirav XX 1 day ago
0:22 whajaiwikwwkkwwkwkwwsss hoowww a ccuuttteeeeiiiieeiieiee🔥🔥🔥🔥🔥🔥????
Slimey Kuchi 1 day ago
Jk: “Ik face but idk name” Interviewer: “ok from what movie” Jk: “Ik movie but idk movie name” *I WAS HALF DEAD HE IS SUCH A QT*
jayeeta ghosh 1 day ago
Jin:I want to meet our fans. Awww ❤❤❤❤ heart man
Egertina Campbell 1 day ago
I want to shooting in America streets 😂😂😂😂😂😂
Bubble bunny 1 day ago
The gifts they got look like gas station gifts😂
Doniecia W 1 day ago
Omg J-hope and this mixtape talk lmfao
Doniecia W 1 day ago
Yoooo who ate some of V' s gum?!?! Savage lol
Rin Roy 1 day ago
I really love u all bts members. Ummma
DANKz A.R.M.Y 2 days ago
.
Koaa Koala 2 days ago
V is clueless and racist. totally uncalled for.
Malabami 2 days ago
Namjoon defending us ARMY is the most beautiful thing
1004 angel 2 days ago
I hate the title ~why title is silliness?bocoz they cant speak eng? so rude title
elena P 3 days ago
Jimin's lil face when he smelt the candle
that girl gamer awx 3 days ago
5:14 is me when I see/discover bts
natttyyy w 3 days ago
I hate how here in america, everyone treats them like they're five :(
Stephanie Reese 3 days ago
J Hope is soooo hyper
Gabrielle Chua 3 days ago
jin said brad pitt im crying hahahahahaha 1:41
Sugar Cookies 3 days ago
7:03 v is still happy lmao
Mari F. 3 days ago
1:49-2:05 jungkook is literally me everyday
anything 2 channel 3 days ago
I feel so bad for V because he ONLY got a park of gum😣 JUST A PACK OF GUM?!?!
Jessica Andrade 4 days ago
Jimin face at 5:17 OHN HAS ME DED 💀😭
Liz Veizaga 4 days ago
Okay why does Suga have a cute accent when he says he wants to go to an NBA game, but then loses it when he says basketball games. SOMEONE EXPLAIN!
Dalia kattan 4 days ago
4:45 is no one commenting on the ratchet gifts?!?!
hnp2004 4 days ago
Why did they force these kids to learn English? they speak more than enough. so arrogant question.
Destiny Khawlhring 4 days ago
jin-Brad Pitt😂😂😂
bellatwin27 4 days ago
They make me so happy omg.
bellatwin27 4 days ago
Interviewer: Who is your Hollywood crush? Jin: Brad Pitt *JIN IS ME OK* 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Daily Vlog 5 days ago
6:17 suga belike he got shirt i got underwear
The Sonic Scribes 5 days ago
8:22 Interviewer: What can we expect in twenty eighte- Namjoon: In twenty years? Me: (In Yoongi voice) *THis iS ToP seCTReT*
Taesty Toes 5 days ago
I'M STILL WAITING FOR THAT HIXTAPE THO
Barbara Cong 5 days ago
I really hate those gifts. 🤦🏻‍♀️
FeRivas Sanchez 5 days ago
Let's just appreciate JK and Sugas accent tho. 😍
Jayy Miller 6 days ago
0:11 had me shook Jhope is so cuteee
しゃめーzNaZXoしゃmbーえs 6 days ago
So these are the boys that are all over my feed😂 are they like chinese?? Idk what they are so dont hate 💀💀 btw whos the one with the white hair he’s so adorable
Faith 6 days ago
That KTLA interview was so cringe worthy LMFAOOOO
Pizza Gal 6 days ago
I like sleeping Am I Jin’s friend yet?
melina paredes 6 days ago
As soon as j-hope said J-hope mix tape coming soon i pressed the like button 😂
Rain Toro 6 days ago
Taehyung. Im here if you want help with your English! Gosh
Iorek Bernison 6 days ago
J-Hope mixtape coming soon
LeBelle 6 days ago
Tae's gift, now I know why he was so dissappointed with the picture 😂
Brayden David 7 days ago
This fandom is literally cancer.
Lia• •nna 7 days ago
That lady at 5:14 who held Jimin's hand is so damn lucky wtf
Zara K 7 days ago
“The fans don’t hurt me. I hurt myself” —RM, 2017
Noor Mondal 7 days ago
Wtf the 1st question. -_-
Phoebe 8 days ago
Can I have a DOT TOO? Just a dot. lmao.
Taylor Owens 8 days ago
jimins face after he smelled it XDD
Tyler Devine-Scott 8 days ago
That last clip was the cringiest thing I've ever watched
Taylor Owens 8 days ago
Your favorite Hollywood crush, -actor- Er Actress? that smooth inter viewer
Taylor Owens 8 days ago
and i also realized that V avoided the question >.>
beatriseyokim _92 9 days ago
i wonder when Jin got the shirt. if its suit for his broad shoulder. btw.they look so happy.
Trinity13 9 days ago
Jungkook: Sleep in a hotel Me: Same Jungkook..Same
Trinity13 9 days ago
Jin: I want to meet our fans Me: My heart..Bangya Banya
Trinity13 9 days ago
J-hope singing the alphabet is why I breathe
Claire C 9 days ago
RM: *gets fidget spinner* Now I can be Hipster!
I made this account just to comment and subscribe 9 days ago
J-hope is the funniest thing on *earth*
Aqil Norman 10 days ago
Tommorow is jin's birthday!!!!!!
peterick trohley 10 days ago
The fans don't hurt me I hurt myself 😂😂
32 Yasmine SEGHIR 10 days ago
Awwww Jimin when he got the candle
Girish Punera 11 days ago
i just really want that BTS will come INDIA soon
Natalia Garduno 11 days ago
OH NO.. V wants to shoot “American street” lol 0:52
nothing personal 11 days ago
interviewer: hollywood crush actress? Jin: Brad pitt RM: actress. Jin: *BISH I A SAID WHAT I SAID!!*
ChimCity BTS 11 days ago
2:54 well, Mr. i don't wanna call it like weird or crazy that's not weird, that's NOT even crazy, that's BEING A BITCH. There's a big fat difference. 😉😒(♡) Edit: 5:13 PLEASE MA'M, do not, i repeat *DO NOT* TOUCH THE MOCHI AGAIN PLS. THANK YOU MA'M.🙂 Edit x2: 8:40 yeah, and i'm the 8th member of BTS. 😒
Maria leiks pies 11 days ago
Lol i git a bts ad
Cristina Mae Navarro 12 days ago
REALLY A GUM? They think that bts is a child, i feel pissed off to the 2 guys aish!! they treated bts like a young boy! But the bts really contented what they recieve <3 That why i really love bts!!
kilig prince 12 days ago
BRAT PITT IM DEAD
Georgia Chambley 12 days ago
Ok I like jimin the guy with the dimples and world wide handsom he likes to call himself
Caitie Mark 12 days ago
i want to go to the usher concert he is nice i like him
FamilyFriendlyPgContent 12 days ago
SHOOT IN THE STREET
Nown Knu 13 days ago
I love Jungkook's voice when he speaks english!!
Maria Barajas 13 days ago
J-hope is the sun <3
hari cp 13 days ago
When i saw jimin's gift i thought it was a jam bottle.. so my bias did not get any jams for Christmas 😭😭😭😭😭😭
hari cp 13 days ago
Silliness? Come on they are acting normal whats wrong with the title
Taehoe 13 days ago
Mr. International Playboy doesn’t even remember her name ಠ_ಠ
ur not bts 13 days ago
Iv never seen someone so excited over gum
Mikay Roy 13 days ago
JUNGKOOK IS DANG GOOD WITH THESE KIND OF INTERVIEWS😂😂😂🙌🙌👏👌
Sofia Vargas 13 days ago
6:14 Suga face he's like I want that instead of superman
Sparkle Stone 13 days ago
8:08 - Can someone please translate
Himanshi Sharma 14 days ago
8:45 V's face meme 😘
Kookie 97 14 days ago
JK said:
Aqua Berry 14 days ago
Can you guys say me the interviews BTS had in America to watch them all please? ❤ You're video got me laughing like crazy 😂😂😂😂😂😂 the JungKook's I know her face, but I don't know her name
fattts95 9 days ago
Just youtube BTS AMA interview, and all of them will be there. You can also youtube BBMA BTS interview to check them out what they did earlier in the year.
Dana Carolina 14 days ago
when rm tells the story of them replying with a dot lmaoo
Nafnamaz Khwaj 14 days ago
Srsly day by day my love for bts is growing
DemiStage 14 days ago
Shupreme😂😂
Jnm Panda 15 days ago
Omg please give me a dot too
Amrit Grewal 15 days ago
i was so ready for jungkook to open his gift at 7:00
okxyy mxaa 15 days ago
I love it,thank you! -jimin He's so fkin cute <33
Julian Garcia 15 days ago
0.55 It sounds like jhope is tell the interviewer just strip, just strip I think he was trying to say *the street*? IDK
gwyn the rock 15 days ago
Jimins reaction to the candle was lit like the candle
autumn greenough 15 days ago
awwwwwwwwwwwwwwwwww!
Beccaroonie 15 days ago
From superman to a pack of gum p
england is my shitty 15 days ago
Suga is just so done with everyone 😂 You can clearly see the Did they actually woke me up for these shit? Face lmao
iameskimo 15 days ago
I love that Jin said 'Brad Pitt' completely unapologetic
JoJoPoJo Animates 15 days ago
.
Jimin's Soulmate 15 days ago
I do not know, but after watching this i feel like they are way more comfortable in Asian lands or to be more exact and obvious. Korea, but i would feel comfortable in such places too.
Jimin's Soulmate 15 days ago
V: *gently shoulder taps Suga and Namjoon* I find it! I find it! lmao cute tho :p