Fabolous, Velous, Chris Brown - Flip Mode - Choreography by Willdabeast Adams #TMillyTV #Dance


11350 ratings | 553481 views


Fabolous, Velous, Chris Brown - Flip Mode - Choreography by Willdabeast Adams #TMillyTV #Dance

Choreo: @willdabeast__ follow me @Willdabeast__ on IG Shot and edited by: @SlaterKodish Produced by Tim MIlgram Dancers: Willdabeast Adams, Idaliz Cristian, Kaycee Rice, Jade Chynoweth, Natalie Bebko,, Lexi Smith, Josh Price, Jayy Hancock, Julian Deguzman LIL SWAGG , ABBY MEL , KAILIN RAE , SEAN LEW , JORDAN WARD , BAILEY SOK ►► For video production inquiries: info@tmilly.com Visit us at: ~ a T.Milly Production ~ Subscribe to the BEAST NETWORK!!! for my personal content

Comments to the video: Fabolous, Velous, Chris Brown - Flip Mode - Choreography by Willdabeast Adams #TMillyTV #Dance

Lindsay Woodward 18 hours ago
Delaney e nat bat <3
Jason Ramos 1 day ago
Jadeeeeee is everythiiiiiiiiiiiing
Modest Peach 2 days ago
So, now i'm questioning my sexuality with the first girl who's dancing with willdabeast
Dominika Gorczynska 2 days ago
Choreography of the year! Definitely ❤😍
Liddlequavo 3 days ago
I BARELY EVEN KNEW ANYONE IN THIS! struggles of not having instagram.
John DL 4 days ago
0:32 KingKong mad face lol
EnoFC 4 days ago
bailey so on beat 🔥🔥🔥🔥
collette gibson 4 days ago
The Chinese girl can not Even do it on the 2 dance
Nye'Dia Harris 4 days ago
Who is the girl Will danced with 👀
jodiedanse 5 days ago
IDALIZZZZZ 😭😭
Jiraya Das Putarias 4 days ago
the first girl has so much energy <3 <3
SIlvere Aluko 7 days ago
Who is the girl in the back wearing 1 in the large girl group
Daveonta Dean 7 days ago
I want that girl in the green she is so fine 😋😋😋😋😋😋😋
Aileen Diaz 7 days ago
NAT BAT , JADE AND LEXEE SMITH!! THESE GIRLS SLAYYYY!!!
Virgo Bri Scott 8 days ago
Yoooooooo this was straight FLAMES!
britbrat327 8 days ago
I kept watching it and I got it I'm so hype the reason I love the song 🔥
Raquel Gomes 8 days ago
YAS NAAAAAAAAAAT!!! 3:40
Pernilla Bengtsson 9 days ago
NO respect for jade anymore. She was more Down to earth when she was younger. Now its sexy outfits and Stonecold face.
Makenna Muse 7 days ago
she has pants on and a crop top calm down😂
Pernilla Bengtsson 8 days ago
Makenna Muse u can still be sexy with clothes on. :)
Makenna Muse 8 days ago
it gets hot when you dance she grown anyways so she can where sexy outfits of she wants
Tiana Parker 9 days ago
I would have loved to see Delaney at the start with Will!!
Lauren Gonzales 9 days ago
Everyone killed this!!! Of course I loved Jade and Kaycee 👌🏼 I love DeLaney, Nat, and Josh as well. Ugh it’s just so hard to pick a favorite group because they were all good!!!
Jae-lan 10 days ago
I wanted to see gabe and big will here man cant lie 🙂
Miss Simmons 10 days ago
Nat 😍
Jayanna Rush 10 days ago
All I gotta say is.Sean😔.🙌👏👏👏
Franco Muzzachiodi 11 days ago
I hope to see you when you are in Buenos Aires
Franco Muzzachiodi 11 days ago
waaau dude!!! im don´t know why im crying but im crying, have to much talent and good energy in your classroom i can feel it and moves me
lielajla madave 11 days ago
Please do a dance to juicy booty by Chris brown. for some reason I just see you guys doing some hard choreography to the song 💓💓💓💓
the Flipside 12 days ago
fire
Danielle Bradley 13 days ago
Love it
Amal Simonovski 13 days ago
Female with will wooooowwwwww
Annika Steiner 14 days ago
ChrisBrownsNXTchoreographer TV 15 days ago
Murder he wrote. 😵
Meghan Ofori 16 days ago
where is tahani anderson.
Octavia M 16 days ago
Here for Nat💕👌🏽
june victor 18 days ago
Who’s the guy in the head tie with the brown pants
Tori Wesley 18 days ago
Rich, Nat & Sean ?? COME ONNNN
NotVeryAmusing 18 days ago
Idaliz!!!
Layel Periwinkle 19 days ago
Ole dude with that bandana was giving me life
EZOTE MUA 19 days ago
Gentlemen. bust this like a AK
luckycharms7able 19 days ago
hell yeah!!
Desi Hubbert 23 days ago
Old girl is coming for Nats spot and I'm here for it! 💕
Deniz Özdemir 23 days ago
Jade’s shoes 💚💚💚.I mean i know the point is dancing but, sorry guys i love sneakers more than I should.
jodiedanse 24 days ago
this is fire like always Will!!!
Maria Madrid 26 days ago
so fucking perfect. Song + choreo can’t be any more fucking AMAZING
YaVondai Covington 27 days ago
I've replayed enough to watch each dancer individually eff it up..they fucked it up! 😩😫🙌🏾
YaVondai Covington 27 days ago
This was all I need in this life of Sinnnnn *Jay Z Voice* Lol
YaVondai Covington 27 days ago
Oh thanks! I am Healed!! Won't he do it !!! 😂
Veera Kay 28 days ago
Is the first guy dancing sean beard?
Elizabeth Maldonado 28 days ago
NAT ❤️😍🌿
Neciya Coxy 29 days ago
Jade, Kaycee & baileys group 1:13
Inès Marhoum 29 days ago
Am I the only one who prefers the female group 3:30 ?!!!🔥🔥 What’s the name of the blond girl with the cap btw ?
Mires Silvia 30 days ago
Sean Lew ❤❤❤❤❤
Fransheska EcheRojas 30 days ago
Amazing choreography !!
Maïssa Elbedoui 1 month ago
My boy Sean looks like he's about to take a dump at 2:26 I loooove youuuuuuuuuuu
Brittany Crawford 1 month ago
Jade! Nat Bat! Lil Swagg! Sean! Omg🔥😍😍😍🔥
Naomi Roy 1 month ago
Jade just captures the attention everytime!! So dope
kholoud ashraf 1 month ago
The female trio we deserve 🔥🔥
Jessica Gossard 1 month ago
Jade danced very similar in another video wearing the same clothes. By Ciara the song is RIDE Check it out
Big Mumma J 1 month ago
awesome piece!
my name is elle 1 month ago
Baileeeeeeeey kayceeee <3
Phoenix Media 1 month ago
whos the guy next to sean?
Nashbir Glujankir 1 month ago
Dayumm Sean.
Karinne Stumpf 1 month ago
Dream ♡
Raghad Kl 1 month ago
JADE AS ALWAYS WAS 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
CAELLIS 1 month ago
Ayeee !!! Check out my new routine flipmode on my channel
dianechelle 1 month ago
🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯
Aline Ribeiro 1 month ago
Estou chocada ❤😍
Mel Fill 1 month ago
What was with the shit at the start?
Basea Dim 1 month ago
Bailey 😍
jananni123456789 1 month ago
This choreo is HAAARD!
shelleydr1234 1 month ago
First girl idaliz killed it
Itore Olorunda 1 month ago
Why wasn't Tahani's group included 😭 I missed seeing her kill Will's choreos and turns out she was in this class and killed it. Marv did too.
fave dancers 1 month ago
Itore Olorunda yeahhh exactly I feel like they would’ve stopped doing that all the time, hella disappointing 🤦🏾‍♀️
Itore Olorunda 1 month ago
fave dancers omg thank god for Instagram or else I never would have known :/ you’re right it is unfair. Look, I love Swagg and Sean but the fact that they both got to be featured twice and not Tahani’s group. 😒 I think it’s the editor’s fault tbh
fave dancers 1 month ago
Itore Olorunda she always gets left out, just like the privacy video even though she absolutely killed the choreo, so unfair
fave dancers 1 month ago
Itore Olorunda i knowww 😩😩😩😩😩
Lucky Adiele 1 month ago
Wowo👏👏👏👏👐👐👌✊✊ the first girl was so great.gosh and then the second group👐👐👐
D Mart 1 month ago
Who’s the chick on the right at 3:35?? She killed it!🔥🔥
NACHELLE KAYY 1 month ago
Love this choreography. I wish there was a Tutorial. I hope Will makes one :)
kedrionna lee 1 month ago
I like this ding
ana heloíza 1 month ago
esse eh o melhor video da internet eh isto
Octavia M 1 month ago
Natalie❤️❤️❤️❤️
Tay Xenia 1 month ago
Is this wildabeast's own dance studio ?? He's done well
Ingridy Silva 1 month ago
Sean ❤️
Lara JK 1 month ago
Yes sean yeeeeees 👀🔥
Toni Levy 1 month ago
Jade TOTALLY killed it!!
Arleen W. Matthews 1 month ago
I wish Janell would've got the opportunity to dance to this song!! She would've killed it!!!
Elaine Albaugh 1 month ago
Jade always kills it but she was really on her A game for this one I swear
Bianca Silva 1 month ago
Omg Bailey,jade 😱😱😱😱😍😍😍😍 bests dancers
Billy Balentine 1 month ago
Looks like the first girl is getting hit by ropes on her face lol seriously though.
Rosy Nunez 1 month ago
Idaliz 😍🔥. she did not come to play with y'all, also loved when all the boys did the chest thing together 😍 that was hot.
Mnu Rmirez 1 month ago
Nat 💜🔪 the best
Twin sistas 1 month ago
Tutorial plz Wanna learn it.
Alisa Darby 1 month ago
This choreography is soooo dope! Damn man! Everybody was amazing! Loved seeing the girl that danced with Will!!! Would’ve loved to see Janelle on this one. maybe next time lol
Kayla Garvey 1 month ago
Jade Kaycee bailey ❤❤❤👏👏👏👏😍
Natalie MSA 1 month ago
Bailey and Nat bat OMG!😍
YOUTHOUGHT 1 month ago
Sean grew up to be a beaufitul man
pgreatezt 1 month ago
JULIAN IS SO SEXY ahhahahahaha
angiesamoa 1 month ago
Sean fucking Lew. Always stands out somehow 🔥
Davontae Bourda 1 month ago
Lol this choreo is even uglier the more I Watch it
Djk8263 1 month ago
I wish this one had a free tutorial uuuugh. Group at 4:40 is killin it. All are slayin though
Yachtys Girl 1 month ago
Watch Sean like 30 times. He ate that.
Jamiee Perez 1 month ago
when i tell you nat bat is a beasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst my gawd.
Dougie DoinIt 1 month ago
WHO'S THE GUY IN THE MIDDLE WITH LEW? HE IS CALIENTE 100
Lucifer Broke 1 month ago
JADE, KAYCEE AND BAILEY IN ONE DAMN GROUP. DAMN, YOU AIN'T PLAYING