Beyonce : Yonce | Choreography by Valeria Garcia |


2536 ratings | 216398 views


Beyonce : Yonce | Choreography by Valeria Garcia |

Enjoy !!!! When I was choreographing this piece I wanted to do something more along the lines of being sharp and fierce. I could've slowed down particularly for those deep bases but I felt this time around i wanted to be more creative and try reaching other standards along musicality. Anyways hope you enjoy it and excuse my dance family screaming in the background lol Follow me Instagram/twitter @cuteyval05 BTW I had the privilege to incorporate this piece in my dance crew Defined Movements set. Defined Movement is the Junior team of Project D Dance Company, so search us up Here is the link of my piece in my dance crews set, my choreography to yonce starts at 1:28 Comment / like Feedback is appreciated :] *I DO NOT OWN THE RIGHTS TO THIS MUSIC** **NO COPYRIGHT INFRINGEMENT INTENDED** DISCLAIMER: Copyright Disclaimer-- Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for fair use for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. **

Comments to the video: Beyonce : Yonce | Choreography by Valeria Garcia |

Larissa Leonard 1 year ago
Just now seeing this omg but tutorial?
ForTheVeryFirstTime 2 years ago
YAAAAAAAAASSSSSS FUCK IT UPP
Micheala Collett 3 years ago
The flow is so cool to watch!! You are a really really good dancer!(:
Kurly Kate 3 years ago
a year later and im still watching this same video like yesss!!! ^__^ is there a tutorial?! you go head girl!! motivating me to want to take a dance class.
Valeria Garcia 3 years ago
Heyy girl! And Thanks! I'm currently in progress for other concepts videos but I'm going to definitely try to upload a tutorial pretty soon! You should definitely take class too!
R. O. 3 years ago
She DID that!
Martha Rivera 4 years ago
Is there a tutorial 😫😱😱😍
Maricruz Nava 4 years ago
Wow.! Simply AMAZING !!! I would absolutley LOVE to dance this !! Tutorial pleasee??!?!?!
Zina Thebee 4 years ago
waw
T Mariee 4 years ago
The best one I've seen 🙌🙌🙌
nyanish 4 years ago
Awesome :OO Great job! ^^ (phew, finally found an epic sharp choreo on this song :D)
Bailey Simon 4 years ago
she is a good dancer
Mari & Fro's 4 years ago
baby can dance
DanniiJay Brooklynnz 4 years ago
bruuhhhh don't ever say what you're weaknesses are it just turns off the watcher from veiwing to the end. But you did an AMAZINGGGGGGG JOB one of he best choreo I have seen for this song and trust me I've watched alot. Again an OUTSTANDING PERFORMANCE!!!!
Katarinaa Bee 4 years ago
OMG YYYAAASSSSSS GURL!!!  :D 
Havana Reyes 4 years ago
TUTORIAL!!!!
Alexandria Williams 4 years ago
Ayeeee
LeaZ 4 years ago
Pleeease make a tutorial! It's awesome!
Christina Karam 4 years ago
YOU. ARE. AMAZING.
Shenn De 4 years ago
You're great!!!  Where do you teach?
Valeria Garcia 4 years ago
New Jersey and New York 😊
Calista Eagledawn 4 years ago
You're awesome Oh my god! I totally wanna learn that xD
Lee 4 years ago
PLEASEE MAKE A TUTORIAL :D
iJaredwalker 4 years ago
Me encanta!.
lia facçao 4 years ago
103 invejosos! 
lia facçao 4 years ago
carai vey, nuss dança muuuuuuuuuuuuuito 
AshleyKTOTD 4 years ago
Killed it
Michelle Vargas 4 years ago
This is awesome, oh shit, i love it!
Oh Soul Beautiful 4 years ago
Yesssss that was sick!!!
Chiara Sophie 4 years ago
amazing !! *__*
Louis McLean 4 years ago
You slayed that, that was the fiercest choreography I've seen for this! Amazing!
Nikki Kennedy 4 years ago
How does this no have a million more views?
Valeria Garcia 4 years ago
Thank you and please share it 😊
Sheila 4 years ago
That was SOOOO GOOOD
Eduardo Vazquez 4 years ago
That's dance and passion 👏👏
Angel Grant 4 years ago
awwwwwww s**t !!!!!
Bonnie Conners 4 years ago
Its 3 in the morning I just watched this vid like 10 times amazing
Jada K 4 years ago
You killed that ! Your really good danceislife  
Fuzzolution88 4 years ago
Love it!! She had it. and 1:23 <-- YESSSSSSSS!!
Kareem Robinson 4 years ago
Dang that was A1 Wats your .lmao
WTFMANxENT 4 years ago
you fucking KILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD It !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8120Timber1 4 years ago
You did a good job on this installment. I can't stop.watching it. Good job!😊
Tom Riddle 4 years ago
Gettin et
Stacy Neelson 4 years ago
YAAASSSSSSSS this is fire!
Thuraya Childs 4 years ago
dance yassssss
Kristen Nicole 4 years ago
Best dance I've seen to this song so far!!
Victoria Smalls 4 years ago
Great job girlie!!
Adrian dela Cerna 4 years ago
THIS IS SO COOOOL omg lol you're so talented!!! 😃😃
Elizabeth Marie 4 years ago
This was seriously AWESOME. I've been watching videos of Yoncé choreography all day & seriously I love this one the most. I think you did an awesome job, keep it up!
Nesh Lykes 4 years ago
She was so omg goo valariea garcia you can really dance
desiree twyman 4 years ago
Yudy Rodriguez 4 years ago
I BEG YOU TO MAKE A TUTORIAL
SarahRuiiz 4 years ago
Excelente te veo futuro, pero hay algunos pasos en los que te hace falta más práctica, saludos desde Venezuela (y)
Carlos Macon 4 years ago
She`s in my school, her and me are cool :)
Sylvia A. 4 years ago
She killed it! 👏👏
nataliacordovaa 4 years ago
omg i totally wanna learn this! you're amazing! and dat asss damnn lmfaoo youre an amazing dancer!
Auchie Thomas 4 years ago
wowzersss loved it
Courtney Tuck 4 years ago
is there a tutorial for this?? i love it so much!
Rachel Wilkes 4 years ago
I helllla loved this.
Jessica Mendes 4 years ago
a little too fast in the first half imo but you got some good moves. Try to make it slightly more fluid and have some slow movements to go with the drops and lows in the song (if you want to make another one that is) Always good to play with variations. :)
Jay Marie 4 years ago
I agree
Elau Pade 4 years ago
I enjoy so much ! you're amazing !
Kurly Kate 4 years ago
Like Yaaaassss!!!!!!!! She did her thing!
Jojo Snowball 4 years ago
She went ham, eggs, and cheese on that. Amazing job!
Jojo Snowball 4 years ago
She went ham, eggs, and cheese on that. Amazing job!
christine smith 4 years ago
You should check out am a talent recruiter at Talentcall.  We host free monthly competitions for musicians , bands,  dancers/dance groups , comedians and djs. You should definitely sign up for our free video competition. Prizes include cash , a professionally recorded video of you performing , the chance to work with a well known choreographer , and if you move on to the finals you win an all expenses paid trip to California to perform at our showcase event which will take place an a major venue. I can sign you up with your permission Any questions or if you want more details email me christine91smith@gmail.com
Danie Rivadeneira 4 years ago
U killed it. Great job
Chasity Marrero 4 years ago
Girl u good I watched this like 20 times love this and I seen what u was talking bout that u messed up but girl u pulled back and did ur thang keep up the good work
Jamonea G 4 years ago
Great job
perfectlytayx 4 years ago
ayyye I like it no scratch that loved it u gon head GAHHH
Cheyenne Keller 4 years ago
So good! Love it.
Jess Ashley 4 years ago
I can not stop watching this. I've watched it 10x if not more. This is soooo good. I love your confidence in the way you dance. Your awesome! Keep dancing. I want to see more of your kick ass dancing in the future. :)
diomondish 4 years ago
Slayed every body and they momma yessssssss !
Mysheka Brown 4 years ago
Heyy how long have you been dancing?
Roy Lightfoot 4 years ago
That was good, it started to get better towards the end!
alberta afutu 4 years ago
this was too poppin!!! you go head girl!
Mais S. 4 years ago
That was fricking great!!
Talia Hundley 4 years ago
That's was go great
Breck Williams 4 years ago
Shut up lana luke you is the one who is being racist you dumb bitch...stupid ass bitch
svoxgrace rose 4 years ago
You killed it! I really like your style, and you said you mess up a little? I wasn't able to tell, lol! You should make a tutorial!
Melah Donazal 4 years ago
Amazing
einDiamant 4 years ago
Hey Nice Choreography ;) Add me on Facebook Sexy Girl !
Kayla Wroten 4 years ago
OH SHE KILLED IT!!!
madziallena1487 4 years ago
If only, they could shut up,it will be better.
Carrie Madigan 4 years ago
You killed it! And I love everyone Yelling in the background!
Fine Strickland 4 years ago
Killen em!!! That was sick
c0rjae 4 years ago
OMG ,YOU KILL'T KEEP WATCHING IT OVER AND OVER!!' A1
MeMyselfMartini 4 years ago
That was crazy good!
James Phillips 4 years ago
Holy crap a girl that can dance and doesn't have to twerk good job keep it up
Bukola Adeniyi 4 years ago
Loved it!!! You were awesome.
crenecia cook 4 years ago
You killed it
JAy A 4 years ago
Awesome! Wow! So much sass ! :P
ItsJustDonisha 4 years ago
Does she have a step by step video of this? Cause I really wanna learn it, and she did great!!!
_ Talie _ 4 years ago
Loved it!
hayjhay 4 years ago
dope!
Nenzy Jones 4 years ago
Your So Amazing! I Love Your Dance Soo Much, Keep It Up <3
Tasha James 4 years ago
How are there no comments on this? Loved it! You were great!